sanbru.reismee.nl

Sukhothai - Chiang Mai

Vandaag weer een echte reisdag. Na het ontbijt met dit keer wel warme rijst en loempias met de auto naar het busstation.

540 km met de bus. Met twee stops. Een van vijf minuten en een van twintig. Daar een cornetto op. Dit keer dus geen thais ijsje.

Helaas hadden we ook nog vertraging, dus pas laat in het hotel.

Even langs de night market gelopen en met de dames een hele late lunch gegeten. Garnalen tempura, loempias, kaantjes, en worst met een heerlijke passievruchtshake.

Over de markt gelopen op zoek naar souvenirs. Niet zo heel veel leuks gevonden. Weet echt nog niet wat ik voor Daan mee kan nemen.

Om half 8 voor het hotel afgesproke om bij de andere markt te gaan eten. Dit hebben we bij Hot Chilli gedaan, een ontzettend foute tent, maar wel erg lekker.

Wilde daarna eigenlijk naar een club, maar daar kwamen we niet binnen, omdat we op aanraden van Noom de ids in het hotel laten.

Dus maar naar een barretje gegaan met wat live muziek (vals qua stem en gitaar ). Maar was wel gezellig. Vast wel geholpen door de Mai Tai .

Nu naar bed, morgen weer op tijd op voor de trekking. Dan duurt het weer ff voor ik weer online ben.

Mibet Bruynzeels

Wat gezellig allemaal.Heel veel plezier op de trekking.