sanbru.reismee.nl

Chiang Mai - trekking con'd

Dag twee raft
Voor we op raft gingen nog een miljoenpoot gezien.
Raft lag al deels onder water toen we er opstapten. We waren verdeeld over twee rafts.
We kregen wel reddingsvesten, maar die hoefden niet aan, maar daar konden we dus iets gemakkelijker op zitten.
Eerst probeerden sommigen om droog te blijven, maar op een gegeven moment waren we nat tot de kin. We waren.gewaarschuwd, dus ik droeg mijn bikini met een spaghetti topje.
Gelukkig hadden we plastic zakken gekregen voor in onze tassen zodat die droog bleven. En die hingen ook nog aan een stellage, die wat hoger was. Dus alles was droog overgekomen.
Bij aankomst geluncht, was lekker.
In de boom dichtbij zat een hele grote spin.
Daar omgekleed in droge kleren en terug met busje naar Chiang Mai. Daar geld gewisseld en ff geshopt, cadeautje voor Daan. Met de groep snacks gegeten bij de nightmarket waar we eerder ook snacks en sapjes hadden.
Om 17.00 moesten we bij het hotel zijn voor een thaise massage. Iedereen ging mee. Wel grappig om zeker Bas en Paul in zo'n roze kimono te zien. Die waren bij ons vrouwen al een beetje kort, laat staan bij de heren. Dit duurde ongeveer twee uur voor 700baht. De slippers/schoenen moesten buiten blijven. Eerst werden de voeten gewassen daarna werd ik letterlijk bij de hand genomen en meegenomen naar een matrasje waar ik een kimono aan kreeg. Uiteindelijk was het vedje naast mij leeg en daarnaast lag Matthijs. Eigenlijk hoort dat niet. Want uiteindelijk lig je ook met ontbloot bovenlijf op je rug. Na de volledige massage (voet, hand, olie), met de rest van de meiden in de sauna, de heren zaten samen in een aparte ruimte, met handdoek om. Was best lekker. Wel vreemd dat de masseuses allemaal erbuiten zaten en naar binnenkeken en aan het giegelen waren.
Daarna gedoucht en me weer angekleed waarna we op de sloffen nog hele zoete thee.

Gegeten bij RiverSide. Had Gang Kae besteld. Dit zou pittige curry zijn. Matthijs en ik waren dan ook best teleurgesteld toen het een milde soep bleek te zijn. Ik had beter de furry massaman kunnen nemen, zelfs die was pittiger en was erg lekker.
Daarna geshopt en daarna rest van groep ontmoet bij hard rock cafe (niet echt mijn ding) en daarna naar een blues bar (Boy blues) geweest. Goede muziek, maar helaas geen cocktails. Een stel waren al naar huis, rest wilde mog blijven. Gelukkig dicht bij hotel en liep dus alleen, voelde me totaal niet onveilig. Deur op kier gelaten voor Anouck, omdat we maar één sleutel hadden en de deur vanzelf op slot ging.

Reacties

Reacties

Mibet

Geen cadeautjes voor ons? :) Die Daan toch weer. Volgens mij geniet je wel echt. Heel goed! En wij zijn hier allemaal een beetje jaloers:)

Anneke

Leuke ervaringen. De crematie van de koning is natuurlijk wel heel belangrijk. Maxima was ook aanwezig. Jij niet?

Sandra Bruynzeels

Ik zit niet in Bangkok,maar op een eiland twee en een half uur rijden en drie kwartier varen van Bangkok. Ik heb ook niet vier dagen in de stromende regen gewacht op een plekje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!