sanbru.reismee.nl

Bangkok - Koh Samed

Eigenlijk best goed geslapen. Sliep niet snel in en we werden om 6 wakker gemaakt en toen werden de bedden weer omgetoverd tot stoelen. Werd aan onze kant van de trein licht. Dat ging heel snel.
Voor binnenkomst op station Bangkok om 7 nog een eekhoorn gezien met witte pluimstaart. En staan lang stil bij de vele kleine stationnetjes voor 'centraal'.
Even snel ontbeten met de rest van de bananencake en de brownie. De cake was beter.

Om 8.00 bij de mac ontbeten met een happy meal.

Vanuit daarnaarde haven.voor de boot naar Koh Samed. Het is een grote speedboot.

Deze gingbij aankomst zo ver mogelijk achteruit naar het strand, daar moesten we door het water eruit.

Snel de sleutels gekregen en gaan zwemmen. S middags wat loempia, en garnalen en zo op.

Daarna weer gezwommen. En met Harmen en Merijn het 'dorpje' verkend. Er is dus echt niks, behalve vuiligheid, wat in de rest van Thailand tot nu toe meeviel

Voor het etenbij het hotel een mojito op, viel een beetje tegen door gebruik van thaise bruine rum.

Daarna verder gezocht naar een restaurant. Iets verderop in de baai gaan zitten. Ik had groene curry besteld (als laatste van ons). Deze kwam naar later bleekals eerste en merijn had deze geckaimd. Toen hij deze op was kwam dus zijn echte gerecht. Gegrilde zeebaars in pikante saus boven een vuurtje. Die heb ik dus op. Was nog veel beter dan de curry. Had ik dus geluk.

Na het eten nog een drankje op het strand bij het hotel en toen ging de bar dicht. Dus maar naar bed.