sanbru.reismee.nl

Bangkok

Gister lekker naar Schiphol gebracht. Met mam en Mibet nog lekker wat bij laplace gedronken voor ik een deel van de groep bij de kubus ontmoette.

Samen ingecheckt als groep, maar helaas toch niet echt bij elkaar in het vluegtuig. Daniele zat wel recht achter me en Paul twee plaatsen naar links. Ook zat ik net niet aan het raam bij een 3-4-3 systeem van de 777.

Lamge vlucht en weinig geslapen.

Het Eten was prima. Had de pasta en gevraagd of er geen kaas door zat. Na een voor mij positief antwood, geen kaas, zat het er tich op. En kon ik gelukkig nog ruilrn vor de kip. Na waren profiteroles. Onderweg nog amandelen en chipjes op. En s ochtends een rierei met groente, aardbeivla en fruit.

Voor entertainment winderwoman en passengers gekeken. En proberen te slapen.

Vroeg in bangkok aangekomen en we gingen wonderbaarlijk snel door de douane. Ook maar even hoeven wachten op de bagage.

Daarna met twee busjes naar jotel. En toen naar een shoppingcenter, terminal 21, van 9 verdiepingen. En voornamelijk eten.

Hier heerlijk gegeten. Gang som, pittigmet garnalen en een mango smoothie.daar het programma voor morgen en de komende week doorgenomen.

Weer in het hotel waren de kamers opgeleverd (~14.00) en gingen sommigen slapen.met Anouck en Merijn een rondje bangkok gelopen. Een deel langs het water en een deel over het spoor, waarlangs ook wat kraampjes staan. Ook wat water gekocht.

Weer terug bij hotel wat gedronken en gewacht op de rest om naar long table rioftop bar te gaan om de zonsondergang zonsondergang te zien. Maar zoals altijd was get natuurlijk weer bewolkt. Wel heel mooi uitzicht.

Mathijs bleek jarig te zijn en paul had Noom de reisleider gevraagd iets te doen. Dus we hadden taart bij long table.

Hierna gaan eten bij de condomerie oid. Was gied maar niet zo lekker als dat van vanmiddag.

Toen was het tijd om naar huis tegaan.

En hell broke loose.

Storten dat het deed.

Uiteindelijk met babette, merlijn,pail en bas doorgelopen. Helemaal doorweekt. Mirgen dus andere kleren aan ;)

Zo eerste dag Thailand zit er op. Morgen vroeg op en onder andere net de sky train en tempels bezoeken.

Tibor

Bed ziet er goed uit, zeker na een lange reis en vermoeiende dag. Veel plezier met zij allen!